..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

Lokacje w Diablo II



Akt I

Obozowisko Łotrzyc

Po stworzeniu postaci lądujesz właśnie tutaj. Jest to Twoja baza wypadowa, w której zaopatrzyć się możesz w niezbędny ekwipunek, jak również przechować złoto i drogocenniejsze przedmioty w skrzyni.

Krwawe Wrzosowisko

Pierwsza lokacja, w której będziemy mieli okazję powalczyć. Na to czekaliście! Potwory, jakie tu spotkamy nie są wymagające. Wojownicy powinni poradzić sobie z nimi jednym, może dwoma ciosami. Tutaj znajdziemy Siedlisko Zła, które musimy całkowicie oczyścić w celu wypełnienia pierwszego zadania. Sama przyjemność! Na mapie spotkamy Upadłych (małe, czerwone, i tchórzliwe), Zombie (powolne, łatwo zabić), Kolczaste Biesy (uwaga: walczą na dystans) oraz Monstrualne Bestie (dość duże, ale też dość łatwe?). Nie ma tu punktu nawigacyjnego. Aha, możecie też trafić na małe domki. Zawsze zaglądajcie w nich pod płachty leżące na stole. Nigdy nie wiadomo, na co traficie..

Zimna równina

Na samym początku tej lokacji natychmiast odkryjcie wasz pierwszy punkt nawigacyjny, z którego przy okazji możecie skorzystać, by teleportować się do miasta i uzupełnić ekwipunek. Potwory, jakie tu spotkamy nadal nie są zbyt wymagające. Do tych, które już poznaliśmy dochodzą Mroczne Łowczynie, Łuczniczki i Włóczniczki. Wszystkie trzy łatwe do pokonania, przy czym łuczniczki, jak sama nazwa wskazuje, walczą na dystans. Oprócz nich na naszej drodze staną też Szkielety, które od Zombich różnią się tylko szybkością i nieco większymi obrażeniami. Upadłym będą odtąd towarzyszyć Szamani, którzy rzucają w naszą stronę ogniste pociski i mają wkurzającą umiejętność wskrzeszania swoich podopiecznych. Z racji tego lepiej zabijać ich na samym początku (zasada stara jak ta gierka). Na tej mapie możecie udać się na poszukiwanie jaskini, która liczy sobie dwa poziomy. Na poziomie „number two” czeka nas skrzynia pełna złota i magicznych przedmiotów. Z tej lokacji możemy trafić do dwóch następnych, a mianowicie na cmentarz i kamienne pole.

Cmentarz

Lokacja bardzo malutka. Właściwe służy jedynie jako arena, na której stoczysz walkę z Krwawą Orlicą. Pełno tu Zombie i Szkieletów gotowych za wszelką cenę bronić tej, która ich przyzwała (i nadal przyzywa). Po pokonaniu Orlicy polecam zwiedzić Kryptę i Mauzoleum, w których na poziomie Piekło znaleźć można prawdziwe perełki.

Kamienne Pole

Koniecznie udajcie się na poszukiwanie punktu nawigacyjnego ukrytego na tej lokacji. Spotkamy tutaj nowe potwory, którymi są denerwujące i strasznie słabe Krwawe Kruki. Jeśli traficie na ich gniazda, to nie wahajcie się ich zniszczyć. Na mapie tej powinniśmy czym prędzej odszukać kamienny krąg, dzięki któremu, mając w posiadaniu odczytany przez Akarę zwój, dostaniemy się do Tristram – jedynej bazy wypadowej w pierwszej części gry. Można też, choć niekoniecznie, poszukać stojaka z księgą, w której opisane są dzieje Hrabiny. Dzięki temu otrzymamy czwarte zadanie – zabicie owej nikczemnej persony. Koniecznie znajdźcie też Podziemny Tunel, ponieważ tylko dzięki niemu dostaniecie się do Mrocznej Kniei.

Tristram

Ech, te wspomnienia... Czym prędzej udajcie się do klatki z Cainem, żeby mieć trzeciego questa z głowy, po czym zacznijcie zabijać?. Znajdziecie tu pełno czempionów – potworów nieco silniejszych niż swoje wersje podstawowe. Będziecie też mieli okazję do walki z nowymi przeciwnikami – Ludźmi Kozłami, które, zależnie od wersji, reprezentują poszczególne klany. Poszukajcie też koniecznie Griswolda, którego, niestety, będziecie musieli wyeliminować. Jest dosyć twardy, ale w końcu sobie z nim poradzicie (uwaga na jego klątwę!). Pomyszkujcie też trochę w poszukiwaniu ciała Wirta. Znajdziecie przy nim bardzo dużo złota, a także kultowy już przedmiot – nogę Wirta. Po zabiciu Baala (w dodatku) lub Diablo (w wersji podstawowej gry) i zmieszaniu jej z księgą portalu w kostce Horadrimów (musi do tego dojść w Obozowisku Łotrzyc!) otworzy wam się portal do równie kultowej lokacji – krowiego poziomu! Brak punktu nawigacyjnego.

Podziemny tunel

Jest to bardzo duża jaskinia, licząca dwa poziomy. Znajdziemy w niej wejście do Mrocznej Kniei (na poziomie pierwszym). Jeśli chcecie, do czego ja zachęcam, możecie zwiedzić także poziom drugi, w którym oczywiście czeka na Was skrzynia ze złotem i magicznymi przedmiotami. Aha, poznacie też nowego, wkurzającego potwora – Splamionego, który na początku będzie was kąsał, walcząc tym samym w zwarciu, a kiedy mu się znudzi, lub kiedy poczuje, że jest zagrożony, cofnie się i zacznie pluć kulami energii.



strony: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]
komentarz[59] |

Komentarze do "Lokacje w Diablo II"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Jaka jest Twoja ulubiona postać z Diablo II?
Amazonka
Barbarzyńca
Czarodziejka
Druid
Nekromanta
Paladyn
Zabójczyni
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Runy i Słowa ...
   Lokacje w Dia...
   Kamienie Szla...
   Poradnik pocz...
   Historia
   Potwory zwykł...
   Zadania Aktu ...
   Ekwipunki Kla...
   Zadania Aktu ...
   Zadania Aktu ...

   ShoutBox
Przepyszna ciepła zielona herbata - trzeba ją umiejętnie pić by uzyskać efekty. Choroba alergiczna skóry to pokrzywka - może pojawić się raz albo ciągnąć latami. Najlepsze proteiny dla osób aktywnych.
Strona wygenerowana w 0.082378 sek. pg: