..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

Zadania Aktu I (Diablo II)



Siedlisko Zła
Miejsce: Krwawe Wrzosowisko
Zleceniodawca: Akara
Cel: Oczyszczenie Siedliska Zła
Nagroda: 1 punkt umiejętności do rozdysponowania

Duchowa przywódczyni obozowiska, Akara, zleca nam zabicie wszystkich potworów znajdujących się w Siedlisku Zła. Jaskinia nie jest rozległa i nie ma tam żadnych trudnych potworów, jednakże znajduje się tam boss, o nazwie Gorejący Trup.

Cmentarz Sióstr
Miejsce: Cmentarz w pobliżu Zimnej Równiny
Zleceniodawca: Kashya
Cel: Zabicie Krwawej Orlicy
Nagroda: Darmowy najemnik, możliwość wynajmowania łotrzyc

Przywódczyni obozu Kashya zleca nam zabicie Krwawej Orlicy. Krwawa Orlica jest łotrzycą, która potrafi przyzywać nie umarłych, więc najlepiej zabrać się od razu za Orlicę, bo inaczej walka może się toczyć wiekami.

W Poszukiwaniu Caina
Miejsce: Kamienne Pola, Mroczna Knieja, Tristram
Zleceniodawca: Akara
Cel: Znaleźć zwój, uratować Caina
Nagroda: Cain będzie identyfikował nam przedmioty za darmo

Akara ponownie potrzebuje naszej pomocy. Tym razem musimy znaleźć pergamin, który znajduje się w drzewie Inifusa, a następnie wyruszyć do zrujnowanego Tristram i uratować Caina. Ale uwaga, w Tristram znajduje się nasz przyjaciel z pierwszej części gry, a mianowicie zamieniony w demona, kowal Griswold. Jest groźny, gdyż ma dużo życia i zdolność specjalną - przekleństwo.

Zapomniana Wieża
Miejsce: Mroczna Knieja
Zleceniodawca: znajdująca się na Kamiennych Polach księga
Cel: Zabicie Hrabiny
Nagroda: Tony złota

Wędrując przez Kamienne Pola napotkamy zapleśniałą księgę, w której zapisano, iż zła hrabina została pochowana żywcem. Musimy wybrać się do Mrocznej Kniei, gdzie znajduje się Zapomniana Wieża i przebyć pięć niewielkich poziomów, aby zabić złą Hrabinę i zebrać złoto.

Narzędzia pracy
Miejsce: Koszary
Zleceniodawca: Charsi
Cel: Odzyskać Mallusa Horadrimów
Nagroda: Nasycenie wybranego przedmiotu energią magiczną

W Klasztorze na Wyżynie Tamoe znajdują się Koszary, a w nich Mallus. Strzeże go jednak sługa zła – Kowal, który ma bardzo dużą silę, lecz jest w miarę powolny. Dzięki temu nie powinniście mieć z nim większych problemów.

Siostry Rzezi
Miejsce: Klasztor
Zleceniodawca: Deckard Cain
Cel: Zabić Andariel
Nagroda: Cenny kamień i otwarta droga do aktu II

Po przejściu aż 3 ogromnych poziomów możemy się nareszcie spotkać ze sławną Andariel. Cain udziela nam wcześniej pewnej rady dotyczącej walki z Andariel, a mianowicie mówi, że boi się ona ognia. Jest to bardzo przydatna rada, więc wykorzystajcie to.


Kendo.
komentarz[72] |

Komentarze do "Zadania Aktu I (Diablo II)"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Jaka jest Twoja ulubiona postać z Diablo II?
Amazonka
Barbarzyńca
Czarodziejka
Druid
Nekromanta
Paladyn
Zabójczyni
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Runy i Słowa ...
   Lokacje w Dia...
   Kamienie Szla...
   Poradnik pocz...
   Historia
   Potwory zwykł...
   Zadania Aktu ...
   Ekwipunki Kla...
   Zadania Aktu ...
   Zadania Aktu ...

   ShoutBox
Główne przyczyny i objawy zaburzenia odżywiania - jak z tym walczyć Tania i dobra yerba mate - parzenie i działanie. Ty tu rządzisz! żylaki odbytu zewnętrzne , zacznij leczenie od pozyskania informacji.
Strona wygenerowana w 0.036374 sek. pg: