..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

Zadania Aktu III (Diablo II)



Złoty Ptak
Miejsce: Las Pająków
Zleceniodawca: Brak
Cel: Znaleźć Jadeitową Figurkę
Nagroda: Mikstura Życia (+20 do żywotności)

To zadanie niektórym ludziom sprawia trudności, gdyż nie ma tu zleceniodawcy. Zadanie polega na tym, że trzeba wyjść z doków i poszukać championa fetyszy, z którego po zabiciu wypada Jadeitowa Figurka. Trzeba zanieść ją Deckardowi Cainowi, a dalej już będzie wszystko jasne.

Ostrze Dawnej Religii
Miejsce: Dżungla Łupieżców
Zleceniodawca: Hratli
Cel: Znaleźć sztylet (Gidbin)
Nagroda: Pierścień, możliwość wynajmowania najemników u Asheary

W Dżungli Łupieżców znajduje się stojak ze sztyletem. Po kliknięciu na niego pojawi się przywódca łupieżców. Gdy go zabijesz, wypadnie z niego unikalny sztylet – Gidbin. Należy go zanieść Ormusowi, a w zamian otrzymamy dobry pierścień oraz będziemy mogli wynajmować magów u Asheary.

Wola Khalima
Miejsce: Jaskinia Pająków, Podziemia Łupieżców, Kanały pod Bazarem w Kurast, Travincal
Zleceniodawca: Ormus
Cel: Znaleźć 4 artefakty Khalima, złożyć je w jeden i zniszczyć Kulę Zniewolenia
Nagroda: Świetna broń na pewien czas, otwarte przejście do Kazamatów Nienawiści Mefista

Zadanie to jest dość długie, a polega na znalezieniu 4 artefaktów Khalima.

Artefakty te to:
-Oko Khalima- Jaskinia Pająków
-Mózg Khalima- Podziemia Łupieżców
Serce Khalima- Kanały pod Bazarem w Kurast
-Korbacz Khalima- Travincal(Wysoka Rada)

Po ich znalezieniu transmutujemy je w Kostce Horadrimów i otrzymujemy świetną broń – Wolę Khalima, którą musimy zniszczyć Kulę Zniewolenia .

Księga Lam Esena
Miejsce: Zrujnowana Świątynia
Zleceniodawca: Alkor
Cel: Znaleźć księgę Lam Esena
Nagroda: 5 punktów do rozdysponowania
Zrujnowaną Świątynię znajdziemy na Bazarze w Kurast. Znajdziemy tam księgę, ale trzeba uważać, gdyż jest strzeżona przez grupę dość trudnych przeciwników. Po ich pokonaniu zabieramy księgę i zanosimy do Alkora. W nagrodę otrzymujemy punkty do rozdysponowania w statystykach.

Strażnik
Miejsce: Kazamaty Nienawiści
Zleceniodawca: Ormus
Cel: Zabić Mefisto
Nagroda: Kamień Dusz Mefista, droga do aktu IV

Jest to ostatni Quest w akcie III. Po przejściu ogromnych 2 poziomów Kazamatów możemy się wreszcie zmierzyć z Panem Nienawiści – Mefistem. Nie jest on trudnym przeciwnikiem, ale zawsze należy zachować wzmożoną ostrożność. Po jego zabiciu zbieramy resztę skarbów i ruszamy przez portal do aktu IV, gdzie czeka na nas Pan Grozy – Diablo.


Kendo.
komentarz[27] |

Komentarze do "Zadania Aktu III (Diablo II)"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Jaka jest Twoja ulubiona postać z Diablo II?
Amazonka
Barbarzyńca
Czarodziejka
Druid
Nekromanta
Paladyn
Zabójczyni
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Runy i Słowa ...
   Lokacje w Dia...
   Kamienie Szla...
   Poradnik pocz...
   Historia
   Potwory zwykł...
   Zadania Aktu ...
   Ekwipunki Kla...
   Zadania Aktu ...
   Zadania Aktu ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.034674 sek. pg: