..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

NPC (Diablo II)



Akt I: Obozowisko Łotrzyc

Akara

Jest przywódczynią kapłanek „Sióstr Niewidzącego Oka”. Możemy u niej dostać wszystkie dostępne napoje i zwoje, a także bronie dla nekromanty, czarodziejki oraz paladyna. Akara także ulecza nas i naszych towarzyszy podróży za darmo. Da nam zadanie oczyszczenia Siedliska Zła.

Warriv

Nie odgrywa szczególnej roli w naszej przygodzie, ale po zabiciu Andariel zabiera nas do aktu II.

Kashya

U Kashyi możemy wynająć dzielne łotrzyce które bez względu na wszystko będą nam dzielnie pomagać w podróży. Da nam ona też zadanie zabicia Krwawej Orlicy, a także sprowadzenia Deckarda Caina do Obozowiska.

Charsi

Pochodzi z barbarzyńskich krain, jest dla nas bardzo miła i uprzejma, możemy u niej naprawić oraz zakupić sprzęt. Po wykonaniu zadania, które polegać będzie na odzyskaniu Mallusa Horadrimów, w nagrodę nasyca nasz dowolnie wybrany przedmiot magiczną energią.

Gheed

Jest podróżującym handlarzem u którego możemy zakupić sprzęt. Poza tym Gheed prowadzi także hazard.

Deckard Cain

Znany nam z pierwszej części gry mędrzec horadrim pojawia się i tutaj. Ratujemy go ze zniszczonego przez Diablo Tristram. Podobnie jak w pierwszej części identyfikuje dla nas przedmioty. Podobnie, bo tym razem za darmo. Da nam zadanie zgładzenia Andariel.

Flavia

Łuczniczkę tę spotkamy przy wejściu na Zimną Równinę. Jej zadaniem jest ostrzeganie niedoświadczonych poszukiwaczy przygód przed niebezpieczeństwami czekającymi na Zimnej Równinie.

Akt II: Lut Gholein

Deckard Cain

Dzielny i jakże pomocny starzec postanowił wędrować z nami śladami pana piekieł. W akcie II odgrywa niemal kluczową rolę. Zleci nam odszukanie kostki Horadrimów.

Warriv

Tak jak w akcie I tak i w II, Warriv nie odgrywa znaczącej roli, dzięki niemu możemy podróżować pomiędzy aktem I, a II.

Jerhyn

Władca Lut Gholein jego zamek kryje straszliwe tajemnice, jednak dopiero kiedy udowadniamy mu nasze zdolności i odwagę odkrywa je przed nami. Da nam zadanie zgładzenia Duriela, po odnalezieniu Grobowca Tal Rashy.

Greiz

Przywódca najemników Lut Gholein. Gdy Jerhyn nie mógł obronić miasta wezwał na pomoc Greiza i jego ludzi, którzy rozprawili się siłami zła. Teraz, kiedy wszystko umilkło, wynajmuje swych ludzi za sowitą opłatą.

Atma

Prowadzi karczmę w Lut Gholein. Teraz, gdy straciła męża, jej dusza płonie rządzą zemsty na Radamencie, plugawym słudze zła. W zamian za wykonanie zemsty wszyscy handlarze w mieście obniżają swe ceny.

Fara

Dawna wyznawczyni religii Zakarum, teraz jest kowalem w mieście. Naprawia oraz sprzedaje nam przedmioty. Gdy była paladynem nauczyła się kilku czarów, miedzy innymi uleczania. Teraz jako kowal za darmo ulecza nas i naszych przyjaciół podróży.

Lysander

Stary przygłuchy starzec sprzedający mikstury, nie przepada za Elzixem.

Meshif

Tak samo jak Warriv w akcie II nie spełnia ważnej roli jedynie przewozi nas do aktu III.

Elzix

Emerytowany bandyta i parias, teraz już jest w stanie tylko prowadzić karczmę i sprzedawać swoje towary lub wystawiać je na hazard.

Geglash

Miejscowy lump. W sumie Geglash potrafi tylko 2 rzeczy: pić wino z dzbana z niekończącym się winem i przechwalać się swoją fikcyjną odwagą.

Drognan

Najmądrzejszy mieszkaniec Lut Gholein. Jego rady są nieocenione, gdyż kiedyś był poszukiwaczem przygód, a teraz sprzedaje mikstury i tarcze. Zleci nam oczyszczenie Świątyni Żmijoszponów i znalezienie Tajemnego Sanktuarium.

Kaelan

Strażnik Jerhyna pilnujący by nasza postać nie dostała się do pałacu.

Archanioł Tyrael

Strażnik, który miał zapobiec uwolnieniu Pana Zniszczenia, co mu się nie powiodło. W dodatku sam został uwięziony. Po przyjściu i uwolnieniu go zgani cię za to, że się tak streszczałeś.



strony: [1] [2]
komentarz[19] |

Komentarze do "NPC (Diablo II)"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Jaka jest Twoja ulubiona postać z Diablo II?
Amazonka
Barbarzyńca
Czarodziejka
Druid
Nekromanta
Paladyn
Zabójczyni
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Runy i Słowa ...
   Lokacje w Dia...
   Kamienie Szla...
   Poradnik pocz...
   Historia
   Potwory zwykł...
   Ekwipunki Kla...
   Zadania Aktu ...
   Kapliczki w D...
   Zadania Aktu ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.045588 sek. pg: