..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

Nekromanta


Nekromanci - zwani także Kapłanami Rathmy - pochodzą tak jak wszyscy magowie z Dżungli Wschodu. Są najbardziej nieakceptowanym klanem. Zamieszkują w podziemnym mieście, które to lokum jest bardzo niedostępne. Dzięki temu mogą oni w spokoju badać tajemnice swojej sztuki. Długie lata spędzone na badaniach i eksperymentach pozwoliły im poznać delikatną równowagę miedzy życiem, a śmiercią. Nauczyli się przekraczać granicę miedzy nimi i są jedyni śmiertelnymi istotami, które posiadły tą umiejętność.

Cywilizacja Nekromantów przetrwała cień, który pochłonął inne klany czarodziejów z dawnych lat. Chociaż ich sztuka jest uważana za "czarną", a zwykli ludzie starają się schodzić z drogi kapłanom Rathmy - to ich klan jest jedynym, który nie został dotknięty przez epidemię zepsucia.

Nekromanci są pragmatykami i nie ulegają pokusom. Uznają śmierć za naturalną kolej losu i nie szukają sposobu aby ją zatrzymać. Wiedza, którą posiedli pozwala im bez strachu stawić jej czoła. Ideały te, oraz zrozumienie równowagi rządzącej Chaosem i Ładem wyjaśniają dlaczego Nekromanci nie padli ofiarami zła.

Dążenie do zachowania równowagi sprawiło, że kapłani Rathmy opuścili swoją siedzibę. Wyruszyli aby zniszczyć Mroczną Trójcę, ponieważ uważają, że obecność nieśmiertelnych w świecie ludzi, burzy naturalną symetrię jaka w nim panuje. Powoduje także zachwiania ładu w czymś co nazywają Wielkim Cyklem Istnienia. Nekromanci szukają więc sposobu, by wyrzucić Diablo oraz jego braci ze świata ludzi i przywrócić równowagę. Sprzeciwiają się wszelkim siłom, które traktują ludzi jak pionki w rozgrywce. Ale aby zrealizować swój cel są gotowi sprzymierzyć się z siłami Porządku...

Atrybuty Początkowe:


Atrybut Ilość
Siła 15
Zręczność 25
Żywotność 15
Energia 25
Życie 45
Mana 25
Wytrzymałość 79

Bonus (Co poziom)


Życie +1.5
Mana +2
Wytrzymałość +1



strony: [1] [2]
komentarz[26] |

Komentarze do "Nekromanta"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Jaka jest Twoja ulubiona postać z Diablo II?
Amazonka
Barbarzyńca
Czarodziejka
Druid
Nekromanta
Paladyn
Zabójczyni
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Runy i Słowa ...
   Lokacje w Dia...
   Kamienie Szla...
   Poradnik pocz...
   Historia
   Potwory zwykł...
   Ekwipunki Kla...
   Zadania Aktu ...
   Kapliczki w D...
   Zadania Aktu ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.041378 sek. pg: