Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
mieszkańcy online: wędrowców: 0
|
|
|
|
|
Zadania Aktu III (Diablo II)
Złoty Ptak
Miejsce: Las Pająków
Zleceniodawca: Brak
Cel: Znaleźć Jadeitową Figurkę
Nagroda: Mikstura Życia (+20 do żywotności)
To zadanie niektórym ludziom sprawia trudności, gdyż nie ma tu zleceniodawcy. Zadanie polega na tym, że trzeba wyjść z doków i poszukać championa fetyszy, z którego po zabiciu wypada Jadeitowa Figurka. Trzeba zanieść ją Deckardowi Cainowi, a dalej już będzie wszystko jasne.
Ostrze Dawnej Religii
Miejsce: Dżungla Łupieżców
Zleceniodawca: Hratli
Cel: Znaleźć sztylet (Gidbin)
Nagroda: Pierścień, możliwość wynajmowania najemników u Asheary
W Dżungli Łupieżców znajduje się stojak ze sztyletem. Po kliknięciu na niego pojawi się przywódca łupieżców. Gdy go zabijesz, wypadnie z niego unikalny sztylet – Gidbin. Należy go zanieść Ormusowi, a w zamian otrzymamy dobry pierścień oraz będziemy mogli wynajmować magów u Asheary.
Wola Khalima
Miejsce: Jaskinia Pająków, Podziemia Łupieżców, Kanały pod Bazarem w Kurast, Travincal
Zleceniodawca: Ormus
Cel: Znaleźć 4 artefakty Khalima, złożyć je w jeden i zniszczyć Kulę Zniewolenia
Nagroda: Świetna broń na pewien czas, otwarte przejście do Kazamatów Nienawiści Mefista
Zadanie to jest dość długie, a polega na znalezieniu 4 artefaktów Khalima.
Artefakty te to:
-Oko Khalima- Jaskinia Pająków
-Mózg Khalima- Podziemia Łupieżców
Serce Khalima- Kanały pod Bazarem w Kurast
-Korbacz Khalima- Travincal(Wysoka Rada)
Po ich znalezieniu transmutujemy je w Kostce Horadrimów i otrzymujemy świetną broń – Wolę Khalima, którą musimy zniszczyć Kulę Zniewolenia .
Księga Lam Esena
Miejsce: Zrujnowana Świątynia
Zleceniodawca: Alkor
Cel: Znaleźć księgę Lam Esena
Nagroda: 5 punktów do rozdysponowania
Zrujnowaną Świątynię znajdziemy na Bazarze w Kurast. Znajdziemy tam księgę, ale trzeba uważać, gdyż jest strzeżona przez grupę dość trudnych przeciwników. Po ich pokonaniu zabieramy księgę i zanosimy do Alkora. W nagrodę otrzymujemy punkty do rozdysponowania w statystykach.
Strażnik
Miejsce: Kazamaty Nienawiści
Zleceniodawca: Ormus
Cel: Zabić Mefisto
Nagroda: Kamień Dusz Mefista, droga do aktu IV
Jest to ostatni Quest w akcie III. Po przejściu ogromnych 2 poziomów Kazamatów możemy się wreszcie zmierzyć z Panem Nienawiści – Mefistem. Nie jest on trudnym przeciwnikiem, ale zawsze należy zachować wzmożoną ostrożność. Po jego zabiciu zbieramy resztę skarbów i ruszamy przez portal do aktu IV, gdzie czeka na nas Pan Grozy – Diablo.
Kendo. |
komentarz[27] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Zadania Aktu III (Diablo II)" |
|
|
|
|
|
|
|