Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
mieszkańcy online: wędrowców: 0
|
|
|
|
|
Zadania Aktu I (Diablo II)
Siedlisko Zła
Miejsce: Krwawe Wrzosowisko
Zleceniodawca: Akara
Cel: Oczyszczenie Siedliska Zła
Nagroda: 1 punkt umiejętności do rozdysponowania
Duchowa przywódczyni obozowiska, Akara, zleca nam zabicie wszystkich potworów znajdujących się w Siedlisku Zła. Jaskinia nie jest rozległa i nie ma tam żadnych trudnych potworów, jednakże znajduje się tam boss, o nazwie Gorejący Trup.
Cmentarz Sióstr
Miejsce: Cmentarz w pobliżu Zimnej Równiny
Zleceniodawca: Kashya
Cel: Zabicie Krwawej Orlicy
Nagroda: Darmowy najemnik, możliwość wynajmowania łotrzyc
Przywódczyni obozu Kashya zleca nam zabicie Krwawej Orlicy. Krwawa Orlica jest łotrzycą, która potrafi przyzywać nie umarłych, więc najlepiej zabrać się od razu za Orlicę, bo inaczej walka może się toczyć wiekami.
W Poszukiwaniu Caina
Miejsce: Kamienne Pola, Mroczna Knieja, Tristram
Zleceniodawca: Akara
Cel: Znaleźć zwój, uratować Caina
Nagroda: Cain będzie identyfikował nam przedmioty za darmo
Akara ponownie potrzebuje naszej pomocy. Tym razem musimy znaleźć pergamin, który znajduje się w drzewie Inifusa, a następnie wyruszyć do zrujnowanego Tristram i uratować Caina. Ale uwaga, w Tristram znajduje się nasz przyjaciel z pierwszej części gry, a mianowicie zamieniony w demona, kowal Griswold. Jest groźny, gdyż ma dużo życia i zdolność specjalną - przekleństwo.
Zapomniana Wieża
Miejsce: Mroczna Knieja
Zleceniodawca: znajdująca się na Kamiennych Polach księga
Cel: Zabicie Hrabiny
Nagroda: Tony złota
Wędrując przez Kamienne Pola napotkamy zapleśniałą księgę, w której zapisano, iż zła hrabina została pochowana żywcem. Musimy wybrać się do Mrocznej Kniei, gdzie znajduje się Zapomniana Wieża i przebyć pięć niewielkich poziomów, aby zabić złą Hrabinę i zebrać złoto.
Narzędzia pracy
Miejsce: Koszary
Zleceniodawca: Charsi
Cel: Odzyskać Mallusa Horadrimów
Nagroda: Nasycenie wybranego przedmiotu energią magiczną
W Klasztorze na Wyżynie Tamoe znajdują się Koszary, a w nich Mallus. Strzeże go jednak sługa zła – Kowal, który ma bardzo dużą silę, lecz jest w miarę powolny. Dzięki temu nie powinniście mieć z nim większych problemów.
Siostry Rzezi
Miejsce: Klasztor
Zleceniodawca: Deckard Cain
Cel: Zabić Andariel
Nagroda: Cenny kamień i otwarta droga do aktu II
Po przejściu aż 3 ogromnych poziomów możemy się nareszcie spotkać ze sławną Andariel. Cain udziela nam wcześniej pewnej rady dotyczącej walki z Andariel, a mianowicie mówi, że boi się ona ognia. Jest to bardzo przydatna rada, więc wykorzystajcie to.
Kendo. |
komentarz[72] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Zadania Aktu I (Diablo II)" |
|
|
|
|
|
|
|