..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

Druid


W starożytnej księdze druidów zapisana jest historia o wielkim królu barbarzyńców Bul - Kathosie i jego tajemniczym powierniku, czasami nazywanym jego przyjacielem, a czasami bratem - Fiacla - Gearze. Łączyła ich bardzo silna więź. Obaj znali tajemnicę tego co znajduje się pod górą Arreat i byli zgodni, że ich lud musi strzec tego sekretu. Mieli jednak inne zdanie jak należy to czynić. Wiedzieli też o przepowiedniach, zapowiadających nadejście mrocznych czasów.

Król barbarzyńców uważał, że plemiona tylko wtedy poświęcą się świętej misji, gdy połączy je silna władza i surowe szkolenie. Jego przyjaciel twierdził inaczej. Według niego ludzie musieli osiągnąć jedność ze swoją ziemią, ponieważ tylko wtedy zrozumieją cel i znaczenie swojej misji. Pomimo odmiennego zdania, każdy z mężczyzn szanował i doceniał filozofię drugiego. Dlatego też Bul - Kathros zjednoczył plemiona barbarzyńców. A Fiala - Gear zebrał grupę wojowników - poetów i szamanów i udał się do lasów otaczających krainę Scosiglen. Tam założył pierwsze stowarzyszenie druidów.

Druidzi całkowicie porzucili swój dotychczasowy styl życia. Stworzyli nowy język. Przysięgli też, że nie powrócą pod górę Arreat, aż do czasu wielkiej bitwy pomiędzy ludźmi, a demonami.

Druidzi żyją według Caoi Dulra. Jest to sposób myślenia oraz życia w harmonii z żywiołami, roślinami i zwierzętami. Stanowi ona jednak nie tylko system wartości - jest to także droga poznania naturalnych istot Sanktuarium.

Związek z naturą okazał się tak silny, że Druidzi nauczyli się rozmawiać ze zwierzętami. Przekazały im one liczne sekrety przyrody. Zdobyli wiedzę jak przybierać zwierzęce kształty, przyzywać inteligentne rośliny, czy nawet w ograniczonym stopniu władać pogodą.

Najcenniejszym źródłem wiedzy Druidów jest dąb Glór - an - Fhaidha. Przez wieki, to właśnie pod jego gałęziami szkolili oni swoje umiejętności. Motywowała ich wiara, że w nadciągającym konflikcie, przeznaczona jest im rola ostatniej linii obrony.

Niedawno druidzi opuścili swoje lasy, przekonani, że czas walki nadszedł...

Atrybuty Początkowe


Atrybut Ilość
Siła 15
Zręczność 20
Żywotność 25
Energia 20
Życie 55
Mana 20
Wytrzymałość 84

Bonus (Co poziom)


Życie +1.5
Mana +2
Wytrzymałość +1



strony: [1] [2]
komentarz[18] |

Komentarze do "Druid"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Jaka jest Twoja ulubiona postać z Diablo II?
Amazonka
Barbarzyńca
Czarodziejka
Druid
Nekromanta
Paladyn
Zabójczyni
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Runy i Słowa ...
   Lokacje w Dia...
   Kamienie Szla...
   Poradnik pocz...
   Historia
   Potwory zwykł...
   Ekwipunki Kla...
   Zadania Aktu ...
   Kapliczki w D...
   Zadania Aktu ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.101647 sek. pg: