..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

Mikstury w Diablo II


Przedstawiam tu wszystkie dostępne w grze mikstury. Część przyda ci się do leczenia postaci, a część do ataku. Mam nadzieję, że nie znudzi was to.

Mikstury leczenia

Mikstury lecznicze pozwalają na uzdrowienie postaci, które trwa jakiś czas.

Nazwa Cza Dru Nek Pal Ama Łow Bar
Mniejsza Mikstura Leczenia 30 30 30 45 45 45 60
Lekka Mikstura Leczenia 60 60 60 90 90 90 120
Mikstura Leczenia 100 100 100 150 150 150 200
Większa Mikstura Leczenia 180 180 180 270 270 270 360
Super Mikstura Leczenia 320 320 320 480 480 480 600

Mikstury many

Mikstury many pozwalają na regenerację many, która trwa jakiś czas.

Nazwa Bar Pal Ama Łow Cza Dru Nek
Mniejsza Mikstura Many 20 30 30 30 40 40 40
Lekka Mikstura Many 40 60 60 60 80 80 80
Mikstura Many 80 120 120 120 160 160 160
Większa Mikstura Many 150 225 225 225 300 300 300
Super Mikstura Many 250 375 375 375 500 500 500

Mikstury wzmocnienia

Mikstury wzmocnienia pozwalają na natychmiastowe uzdrowienie postaci.

Mikstura wzmocnienia - przywraca 35% życia i many postaci.

Mikstura pełnego wzmocnienia - przywraca 100% życia i many postaci.

Pozostałe mikstury

Antidotum – natychmiast usuwa truciznę, a postać zyskuje dodatkowo +50 do odporności na trucizny i +10 do maksymalnej odporności na trucizny przez 30 sekund.

Mikstura odtajania – natychmiast usuwa efekt zamrożenia, a postać zyskuje dodatkowo +50 do odporności na zimno i +10 do maksymalnej odporności na zimno przez 30 sekund.

Mikstura wytrzymałości – natychmiast przywraca wytrzymałość, a postać dodatkowo zyskuje zwiększoną regenerację wytrzymałości na 30 sekund.

Mikstury do rzucania

Mikstura duszącego gazu – zadaje 72 obrażeń od trucizny. Wymagany poziom: 10.

Mikstura dławiącego gazu – zadaje 96 obrażeń przez jakiś czas. Wymagany poziom: 16.

Mikstura zjełczałego gazu – zadaje 24 obrażeń od trucizny.

Wybuchowa mikstura – zadaje 16 – 30 obrażeń. Wymagany poziom: 10.

Olejowa mikstura – zadaje 24 – 64 obrażeń, oraz zostawia ogień. Wymagany poziom: 16.

Eksplodująca mikstura – zadaje 5 – 15 obrażeń.


Boromir.
komentarz[38] |

Komentarze do "Mikstury w Diablo II"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Jaka jest Twoja ulubiona postać z Diablo II?
Amazonka
Barbarzyńca
Czarodziejka
Druid
Nekromanta
Paladyn
Zabójczyni
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Runy i Słowa ...
   Lokacje w Dia...
   Kamienie Szla...
   Poradnik pocz...
   Historia
   Potwory zwykł...
   Ekwipunki Kla...
   Zadania Aktu ...
   Kapliczki w D...
   Zadania Aktu ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.044029 sek. pg: