..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

Zabójczyni


W trzecim wieku na czoło klanu magów Vizjerei wysunęli się dwaj bracia. Obaj byli bardzo potężni, a także niezwykle ambitni. Obaj także skierowali swoje zainteresowania w stronę Magii Demonicznej. Jednakże mieli odmienne poglądy na to, jak zgłębiać swoją wiedzę na ten temat. Horazon uważał, że demony należy opanować, a następnie nagiąć do własnej woli. Bartuc natomiast był przekonany, że lepszym rozwiązaniem będzie nawiązanie z nimi paktu - co ułatwi poznawanie ich tajemnic. Tak też zresztą zrobił. Odmienne poglądy braci doprowadziły do schizmy w klanie.

Rywalizacja przyczyniła się w końcu do wybuchu przemocy. Magowie uświadomili sobie, że zostali wykorzystani i oszukani przez demony. Było już jednak za późno. Doszło do wielkiej bitwy. Bartuc poległ w niej, a Horazon, któremu udało się przeżyć, dobrowolnie udał się na wygnanie. Klan poniósł ogromne straty. Nieliczni ocalali magowie postanowili odrzucić Magię Demoniczną i powrócić do Magii Żywiołów. Aby zapobiec powtórce z historii powołano specjalny, tajny zakon, którego zadaniem było śledzenie magów z klanu i eliminowanie potencjalnych zagrożeń. Tak narodził się Zakon Zabójczyń Magów, szerzej znanych jako Zabójczynie. Vizjerei wiedzieli, że taki zakon będzie bardzo podatny na zepsucie. Postanowiono więc, że Zabójczynie nie powinny wykorzystywać zewnętrznych mocy – które łatwo mogły stać się zasłoną dla demonów. Siła Zakonu miała pochodzić z jego wnętrza, z medytacji. Miał on nie korzystać bezpośrednio z magii. Dostęp do niej członkinie zyskiwały jedynie dzięki zaklętym przedmiotom.

Zabójczynie przygotowywały się do walki z demonami szkoląc się w walce, a także rozwijając swoją siłę, zarówno tą fizyczną, jak i duchową. Ponieważ Zakon był tajny, mało kto wiedział cokolwiek o tej organizacji. Jednak jej istnienie, a także legendy o czujności członkiń i surowych karach jakie spotykały występnych, uchroniły wielu magów przed zepsuciem. Same Zabójczynie pojawiały się niezmiernie rzadko. Jednak ostatnio wraz ze wzrostem aktywności demonów i powrotem Trójcy - można je napotkać coraz częściej.

Atrybuty Początkowe


Atrybut Ilość
Siła 20
Zręczność 20
Żywotność 20
Energia 25
Życie 50
Mana 25
Wytrzymałość 95

Bonus (Co poziom)


Życie +2
Mana +1.5
Wytrzymałość +1



strony: [1] [2]
komentarz[46] |

Komentarze do "Zabójczyni"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Jaka jest Twoja ulubiona postać z Diablo II?
Amazonka
Barbarzyńca
Czarodziejka
Druid
Nekromanta
Paladyn
Zabójczyni
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Runy i Słowa ...
   Lokacje w Dia...
   Kamienie Szla...
   Poradnik pocz...
   Historia
   Potwory zwykł...
   Ekwipunki Kla...
   Zadania Aktu ...
   Kapliczki w D...
   Zadania Aktu ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.088241 sek. pg: