Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
mieszkańcy online: wędrowców: 0
|
|
|
|
|
Paladyn
Paladyni to wojownicy światła, podróżują po krainach zachodu, by chronić ludzi przed grożącym im niebezpieczeństwom. Świetnie wyszkoleni, czyniący zawsze dobro są groźnym wrogiem dla wszelkiej maści demonów i potworów.
Zakon paladynów powstał z inicjatywy Kościoła Zakarum, a ich celem początkowo była ochrona misjonarzy wędrujących wśród ludzi i nawracających ich na prawdziwą wiarę. Wkrótce jednak okazało się, że są znacznie lepsi w walce ze złem, gdyż są silni, zdecydowani i nieugięci, potrafią świetnie walczyć, w przeciwieństwie do mnichów, których jedyną bronią jest słowo. Po nawróceniu większości narodów, paladyni udali się na spoczynek.
Jakiś czas później ponownie zostali wezwani do nawracania niewiernych. Tym razem jednak grupa paladynów, zwana Ręką Zakarum, miała za zadanie likwidować wszelkie przejawy zła. Każdy człowiek, który podejrzewany był o choćby najmniejsze powiązania z demonami zostawał zabity.
Jednakże wkrótce część paladynów zbuntowała się przeciwko działaniom inkwizycji, twierdząc że paladyni zostali stworzeni do tego, by chronić niewinnych ludzi przed zagrożeniem ze strony istot piekielnych. Odłączyli się oni od swych braci z Kościoła Zakarum i wyruszyli na zachód, by pomagać tamtejszym mieszkańcom w walce z prawdziwym źródłem zła: Mroczną Trójcą, czyli trzema braćmi piekielnymi: Diablo, Mefisto i Baalem.
Paladyni wierzą w boga Akarata, którego wizję pozbycia się wszelkiego zła ze świata, rozpowszechniają wśród wszystkich ludzi.
Główną bronią, używaną przez nich w walce jest miecz i tarcza, jednakże posiadają oni także wiele aur, które pomagają im w starciach z demonami. Każdy chce mieć w kompanii paladyna, gdyż jego aury działają na wszystkich członków drużyny. Niektóre z nich zwiększają szybkość, inne pozwalają na zadawanie większych obrażeń, jeszcze inne chronią przed atakami od zimna, błyskawic, czy ognia. W połączeniu z dużą siłą, wytrzymałością i niesamowitą walecznością i męstwem czyni to z paladynów wojowników groźnych i ciężkich do pokonania.
Atrybuty Początkowe
Atrybut |
Ilość |
Siła |
20 |
Zręczność |
25 |
Żywotność |
20 |
Energia |
15 |
Życie |
55 |
Mana |
15 |
Wytrzymałość |
89 |
Bonus (Co poziom)
Życie |
+1.5 |
Mana |
+2 |
Wytrzymałość |
+1 |
strony: [1] [2] |
komentarz[29] | |
|
|
|
|
|
|
|